Het medisch discussie forum, waar medisch professionals herkenbaar mee discussieren en antwoord geven op medische vragen. Het medisch discussie forum voor lotgenotencontact
en informatie van ervaringsdeskundigen.

www.medischforum.nl
   Registreer   |   Informatie  |   Zoeken  |   Actieve Onderwerpen  |   Links  |   Inloggen
Index > Een gezonde levensstijl > Hoe verdikken?
Auteur Onderwerp: Hoe verdikken?
Munz

BerichtGeplaatst: 10-01-2010 20:25 Reageer met quote

Ik ben nu 18 jaar en al jaren vind ik mezelf te mager.
Ik sport wel veel maar zelfs in de winter (als ik vrijwel geen sport doe) kom ik amper iets bij.
Ik ben 1m80 en weeg 55-56 kg.

Iedereen komt met ideetjes af da ik eigenlijk al lang doe. Ik eet soms 3x frieten na elkaar maar dat heeft geen zin.

Heeft iemand een verklaring of een goed idee of moet ik gewoon geduld hebben?
Ik heb geen gezondheidsproblemen ofzo, kvoel mij altijd vrij fit.
Pinjo

BerichtGeplaatst: 30-01-2010 12:17 Reageer met quote

Als je geen gezondheidsklachten hebt en je voelt je fit, zou ik er geen probleem van maken.
Gewoon blijven bewegen en gezond eten (beter meer groente, vlees en aardappels dan drie keer patat achter elkaar)
Misschien hoort dit gewicht gewoon bij je?!
isisnoa

BerichtGeplaatst: 30-01-2010 21:38 Reageer met quote

Ja,dat denk ik ook,je stofwisseling kan gewoon snel zijn en dat heeft meer of vetter eten geen zin.
Waarschijnlijk hoort dit gewicht bij je.
Mocht je het erg storend vinden dan zijn er wel middelen voor om in gewicht aan te komen maar dan moet je dat even bespreken met je huisarts.
Angelique1976

BerichtGeplaatst: 05-03-2010 14:39 Reageer met quote

Hai,

ik heb eens even gekeken, maar je hebt een BMI van 17.2, en dat is echt te laag. Zoals de andere ook al aangaf, het is van belang om gezond te eten. Je kan wel 3x frieten achter elkaar eten, maar dat bevat veel slechte vetten met alle risico's vandien bv hoog cholesterol,en dit heeft weer andere risico's tot gevolg. Heb je wel eens contact opgenomen met je huisarts? Je zou namelijk iets met je schildklier kunnen hebben(te snelwerkend?). Mocht je echt willen aankomen, en het blijkt niks te maken te hebben met je schildklier, dan kan ik je eventueel begeleiden aan de hand van een uniek voedingsprogramma waarmee jouw lichaam weer in balans komt. Maar eerst maar eens uitzoeken wat de oorzaak is Wink

Succes!
Angelique
Index > Een gezonde levensstijl > Hoe verdikken?
Pagina 1 van 1  

© Medisch Forum.nl 2004 - 2018   Privacy- en cookieverklaring