Het medisch discussie forum, waar medisch professionals herkenbaar mee discussieren en antwoord geven op medische vragen. Het medisch discussie forum voor lotgenotencontact
en informatie van ervaringsdeskundigen.

www.medischforum.nl
   Registreer   |   Informatie  |   Zoeken  |   Actieve Onderwerpen  |   Links  |   Inloggen
Index > Een gezonde levensstijl > te dun
Auteur Onderwerp: te dun
marian38

BerichtGeplaatst: 23-06-2008 21:36 Reageer met quote

hallo,
Mijn vriend wil aankomen,maar dat wil gewoon niet.Hij eet van alles maar komt geen grammetje aan.hij heeft van alles geprobeerd,maar niets wil helpen.Hij heeft heel weinig vet.Kan iemand mij daarbij helpen,want hij wilt het zo graag.Of heeft er iemand wel wat tips wat hij zou kunnen doen.
Alvast bedankt.

marian
Olll

BerichtGeplaatst: 09-07-2008 13:08 Reageer met quote

marian38 schreef:
hallo,
Mijn vriend wil aankomen,maar dat wil gewoon niet.Hij eet van alles maar komt geen grammetje aan.hij heeft van alles geprobeerd,maar niets wil helpen.Hij heeft heel weinig vet.Kan iemand mij daarbij helpen,want hij wilt het zo graag.Of heeft er iemand wel wat tips wat hij zou kunnen doen.
Alvast bedankt.

marian

Hee,

Ik ken dat probleem. Ik ben dan wel 17 jaar, maar ik ben ook dun. Ik eet en eet, maar kom nauwelijks wat aan, ik val eerder wat af! Ik kwam zojuist iets tegen op het net, ik heb geen idee of het werkt, heb het zelf nooit geprobeerd, maar het zou kunnen werken:

http://www.vitaminstore.nl/vitaminen/1526/Massive-Gainer-Strawberry-Superb-voor-groei-en-herstel-van-de-spieren!/

Succes!
CaroV

BerichtGeplaatst: 29-03-2009 22:01 Reageer met quote

Olll schreef:
marian38 schreef:
hallo,
Alvast bedankt.

marian

Hee,

Ik ken dat probleem. Ik ben dan wel 17 jaar, maar ik ben ook dun. Ik eet en eet, maar kom nauwelijks wat aan, ik val eerder wat af! Ik kwam zojuist iets tegen op het net, ik heb geen idee of het werkt, heb het zelf nooit geprobeerd, maar het zou kunnen werken:

http://www.vitaminstore.nl/vitaminen/1526/Massive-Gainer-Strawberry-Superb-voor-groei-en-herstel-van-de-spieren!/

Succes!

Hoi Marian, ik ben ook veel te mager maar ik denk dat ik wel voor een groot deel weet waar het door komt. Ik rook namelijk erg veel. Ik heb met mijn huisarts overlegd en ik voor de zoveelste keer proberen te stoppen maar nu met medicijn. Rookt jou vriend ook? Groetjes Carolien Rolling Eyes
daan24

BerichtGeplaatst: 31-03-2009 16:51 Reageer met quote

Hoi Carolien,
ik zit met het zelfde probleem, te licht. En ook ik ook. Maar wat word er verstaan onder teveel roken?
Groetjes Daan
axelprice

BerichtGeplaatst: 25-12-2009 22:03 Reageer met quote

Beste lezer
Als je (te) mager bent kan het ook geen kwaad om bij de huisarts langs te gaan.
Misschien dat die bijvoorbeeld fantomalt (Nutricia) of Duocal voorschrijft.
Fantomalt is slecht 4 euro per blik (4 ons) maar Duocal is wel veel duurder.
Bij mij werkt Fantomalt. Naast gewone maaltijden, meestal goede koolhydraten (bijv. altijd bruin brood)
gebruik ik 2 x 10 maatschepjes in de thee/koffie.
('s-ochtends en 's-avonds).
Fantomalt is neutraal van smaak en per ons werk je iets minder dan 400 kcal naar binnen.
Ik ben in enkele weken tijd wat kilo's aangekomen.
Op het blik wordt aangeraden dat je contact opneemt met je huisarts of dietist.
Index > Een gezonde levensstijl > te dun
Pagina 1 van 1  

© Medisch Forum.nl 2004 - 2018   Privacy- en cookieverklaring