Het medisch discussie forum, waar medisch professionals herkenbaar mee discussieren en antwoord geven op medische vragen. Het medisch discussie forum voor lotgenotencontact
en informatie van ervaringsdeskundigen.

www.medischforum.nl
   Registreer   |   Informatie  |   Zoeken  |   Actieve Onderwerpen  |   Links  |   Inloggen
Index > Gynaecologie > Voor- en achterwandplastiek en verkoudheid
Auteur Onderwerp: Voor- en achterwandplastiek en verkoudheid
Zwerfkatje

BerichtGeplaatst: 14-05-2019 13:36 Reageer met quote

Ik loop al sinds september met een verzakking van de voor- en achterwand. In november besloten dat er een operatie nodig is, deze toen uitgesteld om voorbij het griepseizoen te komen ivm het risico op hoesten. Als ik moet hoesten is dat namelijk dramatisch, enorme hoestbuien waarbij ik mijn longen er zowat uithoest en dus ook andere onderdelen.

Morgen is het dan eindelijk zover. Ik heb al een week van te voren vrij van mijn werk genomen om niet met een bus vol met mensen te hoeven reizen en ben ook nergens heen geweest, alles om de kans op besmetting met een virus te vermijden.

Jullie raden het al, ik werd vanmorgen wakker met kriebel in mijn keel. Het ziekenhuis gebeld, zij hebben me aangeraden de operatie toch door te laten gaan en antihoest tabletten te halen bij de apotheek.

Maar ik twijfel. Is het verstandig om het door te laten gaan of toch af te zeggen. Of ik het nu vandaag afzeg of morgenochtend zou volgens hun niets uitmaken want het is toch te kort dag om nog iemand anders in te plannen.
En wat zijn de consequenties als ik het afzeg? Ik kan geen hele ok betalen uit eigen middelen.
granny

BerichtGeplaatst: 15-05-2019 21:19 Reageer met quote

Hoi Zwerfkatje
Dat is lang geleden en ik lees dat je nog steeds met verzakkingen doende bent. Wat een ellende zeg.
Ik ben nu wel benieuwd of de operatie vandaag is door gegaan?

Het is hier erg stil, al jaren. Mocht je behoefte hebben en op Facebook zitten dan kan ik je een pagina aanbevelen, is een besloten pagina.
https://www.facebook.com/groups/gynaecologienederlandPGN/

Groetjes Granny
Zwerfkatje

BerichtGeplaatst: 18-05-2019 11:35 Reageer met quote

Ha, Granny.

Ja weer, in 2017 een bmv gehad en nu een voor- en achterwandplastiek. Operatie is doorgegaan, heb medicatie gehaald tegen kriebelhoest. Inmiddels weer thuis sinds gisteren met een nieuwe doos katheters. Plassen ging nog voor geen meter, officieel moet je dan nog een dag blijven om te leren katheteriseren maar dat kon ik lekker al. Ik zal me aanmelden op de facebookgroep.
Zwerfkatje

BerichtGeplaatst: 18-05-2019 13:48 Reageer met quote

we
Index > Gynaecologie > Voor- en achterwandplastiek en verkoudheid
Pagina 1 van 1  

© Medisch Forum.nl 2004 - 2018   Privacy- en cookieverklaring