Het medisch discussie forum, waar medisch professionals herkenbaar mee discussieren en antwoord geven op medische vragen. Het medisch discussie forum voor lotgenotencontact
en informatie van ervaringsdeskundigen.

www.medischforum.nl
   Registreer   |   Informatie  |   Zoeken  |   Actieve Onderwerpen  |   Links  |   Inloggen
Index > Seksueel overdraagbare aandoeningen > Gonorroe en Chlamydia
Auteur Onderwerp: Gonorroe en Chlamydia
Help1982

BerichtGeplaatst: 09-01-2019 20:49 Reageer met quote

Hallo,

Mijn vriend en ik gaan nu iets meer als 10 weken met elkaar en aangezien ik aan de pil ben willen wij graag het condoom weg laten. Daarom heeft hij een soatest gedaan.

(Ik heb voor onze relatie al een soa test gedaan en die was helemaal goed. Daarna heb ik alleen nog sexueel contact gehad met mijn vriend en deed ik het dus niet)

Nu kwam er uit zijn soatest dat hij gonorroe en chlamydia heeft. Naar aanleiding daarvan heb ik alsnog een test gedaan, omdat het condoom wel eens is gescheurd.

Nu kwam er uit mijn test helaas ook gonorroe, maar geen chlamydia terwijl hij dat ook heeft.

Nu vraag ik mij af is het mogelijk dat ik de test verkeerd heb gedaan? Ik kreeg van dr huisarts een grote wattestok mee, maar ik denken nu van misschien heb ik de test niet goed afgenomen/ niet goed genoeg langs de slijmvliezen gehaald etc?

Of kan het gewoon dat ik de gonorroe wel overgenomen heb en de chlamydia niet?
Koettie

BerichtGeplaatst: 09-01-2019 21:15 Reageer met quote

Dat kan, de overdracht kans is niet 100%.
Index > Seksueel overdraagbare aandoeningen > Gonorroe en Chlamydia
Pagina 1 van 1  

© Medisch Forum.nl 2004 - 2018   Privacy- en cookieverklaring