Het medisch discussie forum, waar medisch professionals herkenbaar mee discussieren en antwoord geven op medische vragen. Het medisch discussie forum voor lotgenotencontact
en informatie van ervaringsdeskundigen.

www.medischforum.nl
   Registreer   |   Informatie  |   Zoeken  |   Actieve Onderwerpen  |   Links  |   Inloggen
Index > Kanker > klachten Ikazia ziekenhuis
Auteur Onderwerp: klachten Ikazia ziekenhuis
Edward J

BerichtGeplaatst: 04-01-2019 15:10 Reageer met quote

Hoi,
Mijn beste goeie oude pa ging in januari 2018 naar het Ikazia ziekenhuis wegens buikklachten, volgens mij dacht men steeds dat hij slechts een lichte galblaasontsteking had?
Pas maanden later volgde er een soort van kijkoperatie voor hem in het Ikazia ziekenhuis, toen dacht men volgens mij dat mijn pa teveel verklevingen in zijn buik had, waardoor de operatie niet geslaagd was ... ??
Mijn pa werd door verstuurd naar het Erasmus MC
In omstreeks september bleek helaas in het Erasmus dat mijn pa overal kanker in zijn buik had, inmiddels heeft mijn pa al vele palliatieve chemokuren met slechte vooruitzichten .
Ondanks vele emails etc naar het Ikazia heeft men tot op heden geen excuses aangeboden en weigert het ikazia om schriftelijke antwoorden te geven over wat er volgens mij allemaal is mis gegaan in het Ikazia ???
Zijn er hier misschien toevallig andere mensen die soort gelijke ervaringen hebben over het Ikazia ziekenhuis te Rotterdam ???
Suzuki

BerichtGeplaatst: 04-01-2019 17:26 Reageer met quote

Beste Edward,

Ieder ziekenhuis heeft een klachtenfunctionaris en is verplicht om klachten te beoordelen/behandelen.

https://www.ikazia.nl/praktische-info/klachten

Sterkte.
Edward J

BerichtGeplaatst: 04-01-2019 19:00 Reageer met quote

Goedemiddag,
Ja natuurlijk heb ik mijn klachten reeds allang maanden geleden bij de klachtenfunctionaris van het Ikazia ziekenhuis gemeld.
Ondanks vele emails etc naar het Ikazia heeft men tot op heden geen excuses aangeboden en weigert het ikazia om schriftelijke antwoorden te geven over wat er volgens mij allemaal is mis gegaan in het Ikazia ???
Zijn er hier misschien toevallig andere mensen die soort gelijke ervaringen hebben over het Ikazia ziekenhuis te Rotterdam ???
Index > Kanker > klachten Ikazia ziekenhuis
Pagina 1 van 1  

© Medisch Forum.nl 2004 - 2018   Privacy- en cookieverklaring