Het medisch discussie forum, waar medisch professionals herkenbaar mee discussieren en antwoord geven op medische vragen. Het medisch discussie forum voor lotgenotencontact
en informatie van ervaringsdeskundigen.

www.medischforum.nl
   Registreer   |   Informatie  |   Zoeken  |   Actieve Onderwerpen  |   Links  |   Inloggen
Index > Huidaandoeningen > Onbekende chronische huid ontsteking
Auteur Onderwerp: Onbekende chronische huid ontsteking
Annie32

BerichtGeplaatst: 03-01-2019 20:02 Reageer met quote

Hallo allemaal

Ik heb jullie advies nodig. Ik heb al meer dan 10 jaar uitslag op mijn flanken. Ze zien eruit als kleine puistjes en de komen altijd in groepjes. Er komt vocht uit, soms pus. Ik krab ze kapot omdat ze jeuken en dan begint het te genezen. Echter voordat het volledig is genezen begint de hele ellende weer opnieuw. Over de jaren heen is het erger geworden en lichtelijk
uitgebreid naar mijn bovenarmen en het stukje schouder wat je ziet als je een tanktop aan hebt.
Door het gebruik van prednison gaat het weg maar komt ook weer terug. Hetzelfde bij antibiotica, bij een 6 weekse kuur van doxycicline komt het in de 4de week weer lichtjes terug. Ben hiervoor al meerdere malen bij dermatoloog en huisarts geweest maar hun hebben geen verklaring. Nu heb ik een biopt laten nemen en dat geeft ook geen uitsluitsel, biopt zegt het lijkt op folliculitis of acne. Probleem is echter dat ik geen verstopte poriƫn heb en geen strakke kleding draag of vettige zalven gebruik. Zelf dacht ik aan duhring omdat het aan beide zijde hetzelfde is maar dit gaf de test niet aan. Ik begin echt wanhopig te worden omdat het ook op mijn wangen begint te komen.
Weten jullie jullie misschien wat het kan zijn? Ik ben bekend met ziekte van crohn, sebo-psoriasis, pds, met regelmaat erythema nodosum op mijn benen en ik heb 3 contactallergieen maar die geven mij geen klachten momenteel.
Index > Huidaandoeningen > Onbekende chronische huid ontsteking
Pagina 1 van 1  

© Medisch Forum.nl 2004 - 2018   Privacy- en cookieverklaring