Het medisch discussie forum, waar medisch professionals herkenbaar mee discussieren en antwoord geven op medische vragen. Het medisch discussie forum voor lotgenotencontact
en informatie van ervaringsdeskundigen.

www.medischforum.nl
   Registreer   |   Informatie  |   Zoeken  |   Actieve Onderwerpen  |   Links  |   Inloggen
Index > Psyche > lichamelijke klachten psychische problemen
Auteur Onderwerp: lichamelijke klachten psychische problemen
Jemal van beek

BerichtGeplaatst: 25-12-2018 5:08 Reageer met quote

Hallo beste mensen,
Mijn naam is jemal van beek ik ben 29 jaar en heb nu ong 4’5 jaar lang van lichamelijke klachten en daardoor psychische problemen .
Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen.

De ergste lichamelijke klachten die ik heb zijn.
Elke dag voel ik me licht in me hoofd samen met veel hoofdpijn..
Last van vermoeide benen. Als ik loop of sta heb ik het gevoel dat ik in mekaar zak.
En dat lichte gevoel in me hoofd maken het erger...

Ik kan bijna niks meer dagelijks doen door die problemen omdat ik er ook hele erge angstaanvallen van krijg.
Voel me opgesloten in me eigen lichaam.
Daarbij slaap ik ook heel erg slecht ook al 4 jaar lang. Omdat ik in me bed steeds eraan moet denken en ja slapen met erge hoofdpijn en piekeren helpt er ook niet echt bij..
Soms val ik redelijk snel in slaap maar dan ben ik 2 uur later opeens weer klaar wakker en dan begint het weer van voor af aan..

In de loop der jaren heb ik veel onderzoeken gehad en nooit een oplossing voor gevonden dat veklaard een beetje de despressie die erbij komt kijken.

Ik ben jaren bij een psycholoog geweest en die zei me dat me klachten kwamen door een angstoornis.
Ik heb haar heel lang proberen wijs te maken dat de angst juist komt zodra ik die lichaamelijke klachten voel.. de angst versterkt me klachten wel maar ik weet 100% zeker dat het niet de oorzaak is..

Me huisarts zegt dat het door hyperventelatie komt.
Heb fysio gedaan ademhalings oefeningen. En de klachten zijn niet minder geworden..

Heb bloed testen gedaan er is niks uitgekomen..

Na een zware nacht hebben gehad van niet slapen enz.
Voel ik me de hele dag moe nergens zin in moet me overal toe dwingen..
Maar weet als ik de deur uit ga dat ik last van al die klachten weer ga krijgen..
Als ik trouwens een hele dag thuis zit heb ik er ook last van maar ietjes minder omdat ik natuurlijk niet veeel loop en sta...
Heel deze situatie zorgt ook voor heel veel stress en depressie omdat ik er zo graag van af wil.
Voor deze klachten was ik het tegenover gestelde persoon die ik nu ben,hield van uitgaan op verschillende plekken komen vrienden familie bezoeken.
Nu wil ik van niks weten...

Ik hoop echt dat iemand wat tips heeft of me zou kunnen helpen. Want ik weet niet hoelang ik dit allemaal nog ga volhouden...

Mvg,
Jemal van beek
Index > Psyche > lichamelijke klachten psychische problemen
Pagina 1 van 1  

© Medisch Forum.nl 2004 - 2018   Privacy- en cookieverklaring