Het medisch discussie forum, waar medisch professionals herkenbaar mee discussieren en antwoord geven op medische vragen. Het medisch discussie forum voor lotgenotencontact
en informatie van ervaringsdeskundigen.

www.medischforum.nl
   Registreer   |   Informatie  |   Zoeken  |   Actieve Onderwerpen  |   Links  |   Inloggen
Index > Spier- en gewrichtsklachten > 2de keer frozen shoulder aan dezelfde schouder ??
Auteur Onderwerp: 2de keer frozen shoulder aan dezelfde schouder ??
Jolly20

BerichtGeplaatst: 08-01-2018 13:53 Reageer met quote

Hallo,

In mei 2011 kreeg te horen dat ik een Frozen Shoulder had (rechter schouder)
Hier heb ik rest verschijnselen aan overgehouden kan mijn arm max 90 graden omhoog krijgen.

Nu begint mijn rechterschouder opnieuw op te spelen, ik heb een pijnlijk stijf gevoel in mijn schouder.
Als ik een tijdje lig te rusten met mijn arm langs mij zij wordt hij gevoelloos en duurt het even voor ik er weer gevoel in krijg en hem kan bewegen.

Heb ik weer een Frozen Shoulder of is dit wat anders ?
Maanvrouwtje

BerichtGeplaatst: 30-01-2018 8:33 Reageer met quote

Wat het is zal een arts moeten vaststellen.
Bij een frozen shoulder kunnen er ook tekorten spelen aan allerlei voedingsstoffen, waaronder zink. Daarvoor zou je advies kunnen vragen op natuurgeneeskundig gebied.
Er kunnen onderliggende problemen zijn, zoals diabetes of een voorstadium daarvan, schildklierproblemen, gebruik van statines, enz. Voor je hele gezondheid zorgen kan soms schelen voor allerlei problemen.
Maanvrouwtje

BerichtGeplaatst: 30-01-2018 8:37 Reageer met quote

Hier misschien info waar je wat aan hebt,
http://www.quint-therapy.nl/bestanden/Frozen_shoulder-onderzoek.pdf
Index > Spier- en gewrichtsklachten > 2de keer frozen shoulder aan dezelfde schouder ??
Pagina 1 van 1  

© Medisch Forum.nl 2004 - 2018   Privacy- en cookieverklaring