Het medisch discussie forum, waar medisch professionals herkenbaar mee discussieren en antwoord geven op medische vragen. Het medisch discussie forum voor lotgenotencontact
en informatie van ervaringsdeskundigen.

www.medischforum.nl
   Registreer   |   Informatie  |   Zoeken  |   Actieve Onderwerpen  |   Links  |   Inloggen
Index > Neurologie > Zenuwpijn na injectie
Auteur Onderwerp: Zenuwpijn na injectie
Ann65




BerichtGeplaatst: 21-05-2010 21:58 Reageer met quote

Eind november 2008 heb ik een injectie gehad in mijn rechterbovenbeen. Tijdens het zetten van die spuit en vooral daarna kreeg ik veel pijn. Na veel onderzoeken ben ik bij een neuroloog terecht gekomen en toen hebben ze een SSEP gemaakt. Hieruit is gebleken dat er een zenuw zwaar beschadigd is. Ik heb toen een aantal maanden Lyrica geslikt tegen die pijn. Het haalde de scherpe kantjes ervan af, maar ik bleef pijn houden. Ook had ik nare bijwerkingen. Ik ben nu bijna een jaar van die medicijnen af, maar ik heb nog steeds pijn. De neuroloog heeft gezegd dat het na een jaar over moet zijn, zo niet dan moet ik er mee leren leven. Ik heb nu nog dagelijks pijn, de ene keer meer dan de andere. Zijn er toevallig mensen die dit ook hebben meegemaakt? En is er nog hoop dat die pijn ooit nog verdwijnt? Ik hoop het van harte, want ik kan nu nog steeds niet lang zitten, lopen of staan. Het gaat nu ook echt mijn leven beheersen.
Index > Neurologie > Zenuwpijn na injectie
Pagina 1 van 1  

© Medisch Forum.nl 2004 - 2018   Privacy- en cookieverklaring