Het medisch discussie forum, waar medisch professionals herkenbaar mee discussieren en antwoord geven op medische vragen. Het medisch discussie forum voor lotgenotencontact
en informatie van ervaringsdeskundigen.

www.medischforum.nl
   Registreer   |   Informatie  |   Zoeken  |   Actieve Onderwerpen  |   Links  |   Inloggen
Index > Gynaecologie > Wanneer pil weer veilig na antibiotica?
Auteur Onderwerp: Wanneer pil weer veilig na antibiotica?
Iristenkaat

BerichtGeplaatst: 07-01-2018 21:16 Reageer met quote

Ik heb tien dagen lang tweemaal daags amoxicilline met clavulaanzuur geslikt tegen een blaasontsteking. Ik las dat de pil pas twee weken na het eind van de kuur weer betrouwbaar is. Maar maakt het dan ook uit of je in die twee weken na de kuur de pil gewoon doorslikt, of een stopweek hebt? Of is de pil na die twee weken gewoon weer betrouwbaar ongeacht of je doorslikt of niet? Ik slik namelijk de pil meestal twee strips achter elkaar door.
Ad
Iristenkaat

BerichtGeplaatst: 07-01-2018 21:17 Reageer met quote

Ik heb tien dagen lang tweemaal daags amoxicilline met clavulaanzuur geslikt tegen een blaasontsteking. Ik las dat de pil pas twee weken na het eind van de kuur weer betrouwbaar is. Maar maakt het dan ook uit of je in die twee weken na de kuur de pil gewoon doorslikt, of een stopweek hebt? Of is de pil na die twee weken gewoon weer betrouwbaar ongeacht of je doorslikt of niet? Ik slik namelijk de pil meestal twee strips achter elkaar door.Ik heb als pil de enthinylestradiol levonorgestrel.
Koettie

BerichtGeplaatst: 08-01-2018 20:12 Reageer met quote

Je was niet onveilig. Er zijn nieuwe regels. Je moet alleen oppassen met AB met overgeven en diaree binnen vier uur na inname. Dan moet je een nieuwe.
Index > Gynaecologie > Wanneer pil weer veilig na antibiotica? Bookmark and Share
Pagina 1 van 1  

Copyright © Medisch Forum.nl 2004 - 2016