Het medisch discussie forum, waar medisch professionals herkenbaar mee discussieren en antwoord geven op medische vragen. Het medisch discussie forum voor lotgenotencontact
en informatie van ervaringsdeskundigen.

www.medischforum.nl
   Registreer   |   Informatie  |   Zoeken  |   Actieve Onderwerpen  |   Links  |   Inloggen
Index > Interne ziekten & Infectieziekten > Plaagdier in huis
Auteur Onderwerp: Plaagdier in huis
Marieke68

BerichtGeplaatst: 20-10-2017 9:52 Reageer met quote

Ernst-ig schreef:
wat je zecht ben je zelv met je kond dooor de helvt.
mijn nederlands niet goet.

joejoe
hans polderman

Ga een ander pesten joh
Ad
corne75

BerichtGeplaatst: 03-01-2018 0:49 Reageer met quote

juju71 schreef:
Beste mensen,
Ik volg dit forum ook al een poosje. Ik heb ruim een jaar last van soortgelijke klachten. Ik wilde eigenlijk niet reageren in de angst dat het dan erger wordt omdat ik dan erken dat het er echt is. 2 verschillende huisartsen hebben mij namelijk overtuigd dat ik eerst gordelroos had en daarna een spontane allergie.Het begon met een beet van iets met gordelroos achtige uitslag. Gepaard met veel meer moedervlekken. Ik wist zeker dat het niet normaal was, de huisarts deed net of ik spoken zag. De 2 e ook. Ik heb ook last van kleine pluisjes in de lucht. Gevoel van spinnenweb achtige draadjes op mijn huid. Geprik en jeuk in mijn kleding. Vooral s avonds. Sommige kleding wil ik echt niet meer aan. Sinds kort kleine rare mugjes in huis. Vanavond voor het eerst heel hard gestoken. Ik wil er vanaf! Ik heb een schoon huis. Een parasiet vrije hond. Ik probeer het te negeren. Dat is moeilijk. De ene week is het erger dan de andere. Ik moest het kwijt. Ik heb gedacht aan de maskerwants, maar het moet een combinatie zijn van iets. Pffff!!! Help!! Shocked Embarassed

Goedenavond mensen. Eindelijk lees ik voor het eerst hier een verhaal wat exact overeenkomt met hetgeen ik heb ervaren in mijn vorige huis waar ik overigens nu gelukkig een paar jaar weg ben. Ik kwam op een dag thuis van werk en zag dat er een groot rond gat zat in mijn rechterarm met een grote rode bult. het is een vreemd verhaal maar sinds die periode is mijn hele huid zwaar kapot gegaan en heb voor 100 procent gezien dat er een wormachtig ding onder mijn huid kroop. fractie van een seconde zag je t bewegen . ik lag savonds op de bank en viel in slaap heb meerdere malen gevoeld dat er iets uit mijn huid kwam kleine beestjes die wegvlogen .ook voelde ik regelmatig een pijnlijke steken en ook het gevoel alsof ik in een spinnewebliep met mijn gezicht in mijn eigen huis!! je word gek en twijfelt alleen maar .ik heb beestjes in en uit mijn huid zien komen. Heb mijn verhaal gedaan op meerdere plekken mensen verklaren je v gek! Rolling Eyes
Marry1968

BerichtGeplaatst: 01-04-2018 0:18 Reageer met quote

Hallo mensen, hoe is het met iedereen?

Door een onbedoelde opname met mijn mobiele telefoon kwam ik er achter dat de welbekende (witte) vliegjes (of springers?) 's nachts overal in ons huis in het donker rondvliegen. Ik wist niet wat ik zag. Wat je met het blote oog maar zelden ziet wordt met de camera angstaanjagend duidelijk.
Ik ben er van overtuigd dat dit is wat steekt. Ze komen zelfs op me af als ik ze verstoor. Dat heb ik al heel lang geleden geconstateerd, bij het stofzuigen, als ik de wasmand leeghaal of kleding pak in de kast, een laatje, .....Jeuken, steken.

Toen ik hetzelfde aan de binnenkant van mijn kleding testte bij kriebel, zag ik hetzelfde beeld. Er vlogen of sprongen duidelijk witte beestjes weg voor het licht van de flits.
Ook kun je met de camera van je telefoon zwarte bolletjes en dergelijke zien in de pluizen, korstjes op je huid e.d.. Test het maar eens.
De glasachtige stekel waar Corne het over heeft zie ik ook. Vaak rechtop in mijn huid op de plaatsen waar ik de steken en het branderige gevoel ervaar.

Mijn idee is dat het hier gaat om of een minuscuul vliegje/motje of een springstaartje of tapijtkever-achtige (die dezelfde stekels hebben en waarvan ik ook wel eens volwassen exemplaren vind). Dat zou ook de gaatjes en steken in kleding verklaren. In huis vind ik zeer kleine beestjes met stekeltjes aan de achterkant. Ik heb het gevoel. dat ze van buiten komen, want ook in de tuin, mijn auto, de garage heb ik last. Misschien een insect dat verschillende gedaantewisselingen ondergaat voordat het volwassen is.

Misschien komen we iets verder als anderen hier ook eens kijken. wat ze met de camera zien.
Mijn klachten nemen nog steeds toe en ik heb soms het gevoel dat ik levend opgevreten word. Corne voorspelt dat meer mensen die dit zullen krijgen en ik weet het zeker. Overal in mijn omgeving zie ik mensen met specifieke, onverklaarbare overeenkomstige klachten. Dat moeten artsen toch ook eens gaan zien?

Naast de al genoemde klachten ben ik vaak tijdelijk hartstikke doof (jeuk in mijn oren) en mijn ogen zijn 2 punten achteruit gegaan.

Hoop dat we met zijn allen wat verder kunnen komen.
Succes allemaal en houd vol,
Marry
Lima@@

BerichtGeplaatst: 19-04-2018 8:15 Reageer met quote

Hallo mensen sinds een jaar ook dit probleem!!! Crying or Very sad
Hoe doen jullie dat met werken??
Overal wAar ik kom krijgt mijn omgeving zwaar jeuk en dan voel ik weer minder
WAT IS DIT!! Het lijkt wel alsof het dan uit me neus en oren vliegt😢😢
En me haar punten prikken overal
En het ergste van alles nog nooit ergens tegen gekomen dat een patiënt eraan is genezen
Dit is de enige plek waar ik dit kan vragen!!
Alle tips zijn welkom!!!!
IK BEN DIT HELEMAAL ZAT DIT MOET STOPPEN!!!!!!!
Index > Interne ziekten & Infectieziekten > Plaagdier in huis Bookmark and Share
Pagina 6 van 6  

Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Copyright © Medisch Forum.nl 2004 - 2016