Het medisch discussie forum, waar medisch professionals herkenbaar mee discussieren en antwoord geven op medische vragen. Het medisch discussie forum voor lotgenotencontact
en informatie van ervaringsdeskundigen.

www.medischforum.nl
   Registreer   |   Informatie  |   Zoeken  |   Actieve Onderwerpen  |   Links  |   Inloggen
Index > Urologie > Gescheurde voorhuid
Auteur Onderwerp: Gescheurde voorhuid
Goodlife

BerichtGeplaatst: 13-05-2014 20:38 Reageer met quote

Jongen,

Ten eerste; misschien moet je eerst goed lezen dan reageren! er staat in "sommige gevallen".

ten tweede: ik ben arts en wat ik schrijf is gebaseerd op feiten, ik heb er jaren voor gestudeerd.
Ad
pieter1998

BerichtGeplaatst: 13-05-2014 21:37 Reageer met quote

In mijn jongere jaren is die huid als los gegaan. Maar die verbinding voelt het echt dat er veel spanning op staat. Misschien de beste oplossing om langs de huisarts te gaan?
Jongen1692

BerichtGeplaatst: 14-05-2014 6:14 Reageer met quote

Goodlife schreef:
Jongen,

Ten eerste; misschien moet je eerst goed lezen dan reageren! er staat in "sommige gevallen".

ten tweede: ik ben arts en wat ik schrijf is gebaseerd op feiten, ik heb er jaren voor gestudeerd.
En misschien moet je beter lezen wat ik zeg. In geen enkel geval is dat het beste.

Ow, je bent arts. Woow, ja nee nu snap ik het, sorry man. Ja jij weet natuurlijk alles zo ontsettend goed! En bent super geweldig met alles wat je doet. Zoveel jaren gestudeert, dan weet je alles! Echt alles! Forget it Wink

Just forget it. Als arts klooi je alsnog wat aan. Met een stuk meer risico's dan een automonteur ofzo. Die heeft er net zo goed jaren voor gestudeerd. Maakt ook wel eens foutjes. Waarschijnlijk wel minder dan artsen, minder erge tenminste. Maar toch...

Wat ik schrijf is net zo goed gebaseerd op feiten. En ik ben al jaren bekent met voorhuid en het oprekken daarvan. En bekent met de ernstige gevolgen van besnijdenis. Als arts weet je echt niet alles. En als niet-arts weet je echt niet, niets. Wink

Er zijn misschien gevallen waarbij je voor besnijdenis kan kiezen. Maar dat is NOOIT bij zaken als dit. Nooit! Voorhuid is gewoon op te rekken zodat een besnijdenis totaal onnodig is. Onnodig snijden in het menselijk lichaam zou je als arts toch niet moeten doen, denk ik...

Ik ben besneden en al even bezig met het oprekken van huid zodat het weer op een voorhuid lijken gaat. Ik heb jaren ervaring met rekken van huid, en jaren "gestudeerd" daarover en over voorhuid. Denk dat ik er misschien nog wel stuk meer over weet dan jij als arts. En als ik iets niet weet, zoek ik het op. Wink
Jongen1692

BerichtGeplaatst: 14-05-2014 6:18 Reageer met quote

pieter1998 schreef:
In mijn jongere jaren is die huid als los gegaan. Maar die verbinding voelt het echt dat er veel spanning op staat. Misschien de beste oplossing om langs de huisarts te gaan?
Langs de huisarts kan ja. Eventueel kun je vragen voor een crème als dermovate om het proberen op te rekken. Valt te proberen denk ik. Heb vaker gelezen dat het mogelijk moet zijn. Echter nog nooit iemand gesproken die het ook gedaan heeft. Vaak kiezen mensen al snel het door te laten branden.
Goodlife

BerichtGeplaatst: 14-05-2014 11:53 Reageer met quote

ik schrijf 2 regels en daar maak jij een heel verhaal van!
jammer dat je zo veel vooroordelen hebt over iemand die je niet eens kent!
Jongen1692

BerichtGeplaatst: 14-05-2014 17:10 Reageer met quote

Goodlife schreef:
ik schrijf 2 regels en daar maak jij een heel verhaal van!
jammer dat je zo veel vooroordelen hebt over iemand die je niet eens kent!
Ik heb het over artsen in het algemeen. Dat je arts bent wil niet zeggen dat je alles beter weet dan mij. Dat zeg ik maar Wink
Henkje

BerichtGeplaatst: 28-09-2016 13:21 Reageer met quote

Bij heel veel jongens knapt het toompje.meestal bij de eerste vrijage als je vriendin nog maagd is of erg nauw of op het moment van penetratie kramp krijgt, dat kwam bij mij ook langer geleden Allebei dus een handicap, ik een te nauwe voorhuid en zij kramp,zij is nooit mijn partner geworden maar in een gekke bui op een verjaardag hebben we het nog eens opgehaald het hele verhaal allebei een beetje teut en een lachbui.
Henkje

BerichtGeplaatst: 09-11-2017 16:52 Reageer met quote

Henkje schreef:
Bij heel veel jongens knapt het toompje.meestal bij de eerste vrijage als je vriendin nog maagd is of erg nauw of op het moment van penetratie kramp krijgt, dat kwam bij mij ook langer geleden Allebei dus een handicap, ik een te nauwe voorhuid en zij kramp,zij is nooit mijn partner geworden maar in een gekke bui op een verjaardag hebben we het nog eens opgehaald het hele verhaal allebei een beetje teut en een lachbui.
Bij mij is het zichtbaar gebleven, mijn arts melde je bent niet de eerste en hechte het zonder verdoving, toompje volledig weg,later heb ik voorhuid laten verwijderen en ziet er nu beter uit
Index > Urologie > Gescheurde voorhuid Bookmark and Share
Pagina 4 van 4  

Vorige  1, 2, 3, 4

Copyright © Medisch Forum.nl 2004 - 2016