Het medisch discussie forum, waar medisch professionals herkenbaar mee discussieren en antwoord geven op medische vragen. Het medisch discussie forum voor lotgenotencontact
en informatie van ervaringsdeskundigen.

www.medischforum.nl
   Registreer   |   Informatie  |   Zoeken  |   Actieve Onderwerpen  |   Links  |   Inloggen
Index > Seksueel overdraagbare aandoeningen > Waarschijnlijk al 10 jaar herpes en geen dokter die het zag
Auteur Onderwerp: Waarschijnlijk al 10 jaar herpes en geen dokter die het zag
Tequiltje

BerichtGeplaatst: 11-10-2017 17:43 Reageer met quote

Hallo allemaal,

Ik ben er achter gekomen dat ik herpes genitalis heb em dat waarschijnlijk al 10 jaar heb. 1 jaar geleden pas voor het eerst een paar pijnlijke blaasjes gehad maar het zijn er eigenlijk nooit meer dan 4. Daar ben ik natuurlijk super blij mee alleen heb ik amdere klachten die zwaarder wegen.

Zo loop ik dus al 10 jaar het ziekehuis plat voor allerlei onderzoeken en echt nooit heeft iemamd de oorzaak kunnen vinden voor mijn extreme zenuwpijnen in mn benen (eigenlijk alles vanaf onderrug) Nu begrijp ik dus eindelijk dat dat het herpes virus is. Ook heb ik al 10 jaar lang hele pijnlijke aanvallen op mn borstbeen, zo erg dat ze bij de eerste hulp eerst dachten dat het mijn hart was. Later zeiden ze een geirriteerd borstbeen maar die is dus inmiddels al 10 jaar geirriteerd dan! Is er nog iemand die dit herkend? Ik kan er maar niet aan wennen die pijn.

Verder heb ik soms wel 10 blaasontstekingen in het jaar, keelontstekingen, zeer pijnlijke spieren in nek en schouder, vaak peesontstekingen die niet over gaan, aanhechtingen die vaak zeer doen en extreme vermoeidheid. Je begrijpt natuurlijk wel dat dit allemaal super lastig is qua werk en mijn functie als moeder dus ik ben een beetje ten einde raad. Wat kan ik er zelf nog aan doen om al deze klachten beter te maken? #HELP !?
Ad
Maanvrouwtje

BerichtGeplaatst: 12-10-2017 12:38 Reageer met quote

Dan zou ik wat aan je hele weerstand doen. Goede voeding met zo min mogelijk suiker, bepaalde supplementen gebruiken. Als het inderdaad herpes is kunnen supplementen als lysine, Cats Claw, magnesium, vitamine A, B, C, D en E, creatine helpen ondersteunen. Als je steeds antibiotica slikt voor je blaasontstekingen is het misschien goed om te weten dat je er dan beter ook vitamine B bij kan slikken en je darmen weer herstellen met probiotica.
Ter voorkoming van blaasontstekingen ook je weerstand verbeteren met goede voeding, voedingssupplementen en bijv en combinatiepreparaat met cranberry, mannose, beredruif en vitamine C. Dat helpt tegen de bacteri├źn en ook om beter uit te plassen. Ook kan collo├»daal zilver bij zowel herpes als blaasontstekingen helpen.
Je zou op zogenaamd alternatief gebied kunnen laten testen wat jouw lichaam nodig heeft. kreeg zelf molybdeen geadviseerd oa vanwege een vastzittend spier. werkte binnen een uur.
Eventuele hormonale anticonceptie kan je weerstand verminderen. Ook niet vergeten de invloed van electrosmog.
Index > Seksueel overdraagbare aandoeningen > Waarschijnlijk al 10 jaar herpes en geen dokter die het zag Bookmark and Share
Pagina 1 van 1  

Copyright © Medisch Forum.nl 2004 - 2016