Het medisch discussie forum, waar medisch professionals herkenbaar mee discussieren en antwoord geven op medische vragen. Het medisch discussie forum voor lotgenotencontact
en informatie van ervaringsdeskundigen.

www.medischforum.nl
   Registreer   |   Informatie  |   Zoeken  |   Actieve Onderwerpen  |   Links  |   Inloggen
Index > Psyche > Ik krijg elke keer als ik welbutrin ga slikken spierpijn
Auteur Onderwerp: Ik krijg elke keer als ik welbutrin ga slikken spierpijn
susanbos

BerichtGeplaatst: 15-09-2017 23:19 Reageer met quote

Ik wil graag vanwege vermoeidheidsklachten
welbutrin slikken maar ik krijg elke keer

spierpijn gaat dit over ??

Vr.groeten van Zeemeermin hopelijk een antwoord
van iemand !
Ad
Maanvrouwtje

BerichtGeplaatst: 16-09-2017 10:21 Reageer met quote

Bij vermoeidheidsklachten lijkt het me beter om wat aan de oorzaken te doen, zoals voeding, tekorten aan bepaalde stoffen, balans tussen inspanning en ontspanning, electromagnetische velden enz. Wat voeding betreft de geraffineerde producten beter laten staan en zorgen voor voldoende eiwitten, vetten en vezels. Ook stoffen als magnesium, zink, diverse vitaminen, onder andere B en D, en omega 3 zijn belangrijk. Als je goed voor je lichaam zorgt maak je zelf allerlei neurotransmitters aan, waardoor je beter in je velletje komt te zitten.
susanbos

BerichtGeplaatst: 16-09-2017 11:30 Reageer met quote

Dat weet ik maar ik slik het tegen somberheid
zeker is goed eten belangrijk ik ga zo weer even aan het fruit en binnenkort een b12 test dank je !
Maanvrouwtje

BerichtGeplaatst: 11-10-2017 7:21 Reageer met quote

Bij somberheid kan je er ook wat aan doen en daar zijn niet altijd medicijnen voor nodig. Alleen kan het een ge-uitzoek zijn wat je lichaam nodig heeft. Gebruik zelf naast een aantal andere supplementen, onder andere 5htp en visolie.
Fruit kan goed zijn maar voor de aanmaak van allerlei neurotransmitters zijn onder andere aminozuren, eiwitten nodig. Teveel zoet fruit kan weer schommelingen geven in de bloedsuikerspiegel.
Index > Psyche > Ik krijg elke keer als ik welbutrin ga slikken spierpijn Bookmark and Share
Pagina 1 van 1  

Copyright © Medisch Forum.nl 2004 - 2016