Het medisch discussie forum, waar medisch professionals herkenbaar mee discussieren en antwoord geven op medische vragen. Het medisch discussie forum voor lotgenotencontact
en informatie van ervaringsdeskundigen.

www.medischforum.nl
   Registreer   |   Informatie  |   Zoeken  |   Actieve Onderwerpen  |   Links  |   Inloggen
Index > Seksueel overdraagbare aandoeningen > Genitale wratten,Hoe kom ik er van af ??!!
Auteur Onderwerp: Genitale wratten,Hoe kom ik er van af ??!!
aboela

BerichtGeplaatst: 19-01-2017 14:00 Reageer met quote

Ik heb al bijna 5 jaar genitale wratjes.
5 jaar geleden toen ik het kreeg waren het best grote maar individuele wratjes.. ze zaten zelfs binnen in mijn vagina het was een nachtmerrie.

Ik heb echt alle mogelijke medicatie uitgeprobeerd.
Hier een opsomming:
- Wartec, Aldara, Condyline en uiteindelijk weg branden bij de gyneacoloog.

Het heeft jaren geduurd voordat het minder werd.
De medicatie hielp niet en ik vond het ook moeilijk om 3 momenten per dag te vinden om alles aan te stippen.
Ik had er daarbij ook grote moeite mee om er naar te kijken en mijn zelfvertrouwen brak af..

Uiteindelijk na al die jaren, heeft het weg branden (volgens mij laseren) het meest geholpen.
Maar zelfs na het laseren kwam het terug, ik heb het wel 3 keer laten laseren de afgelopen 2 jaar.
Maar elke keer werd het steeds minder en werden de bultjes ook steeds zachter en minder heftig.

Nu heb ik het middel gevonden, namelijk heel natuurlijk en biologisch: BIOLOGISCHE APPELCIDER AZIJN. ,dit is het middel wat je er vanaf gaat helpen!!!! laat al die andere medicijnen aub want dat helpt gewoon niet.

Wat je doet: knip een gaasje in kleine vierkantjes, dep het vierkantje in de appelciderazijn, plak het met medisch plakband op het wratje en laat het ong. 6 uur zitten. Je huid wordt er wel droog van maar de wratjes worden met de dag kleiner en uiteindelijk is het een klein korstje wat je er zo af kan halen.

Ook gebruik ik THUJA D6 druppels om in te slikken.
Dit kan je kopen bij de ERICA. Ik weet niet of het helpt maar het schijnt een middel te zijn wat het wrattenvirus een handje helpt te bestrijden.

Ik doe dit 4 keer per week met de appelciderazijn, en de druppels neem ik elke dag 2 x per dag.

Mensen echt probeer dit want dit gaat je helpen!

Eerst weg laten branden, even doorbijten.
Dan laten genezen en als t echt helemaal genezen is en de eerste kleine wratjes komen weer op zetten, behandel ze gelijk met APPELCIDERAZIJN.

Ik heb me jaren lang onzeker gevoelt en ik weet dat dit een van de rotste dingen is die je kan hebben want je zelfvertrouwen wordt minder en je kan niet meer van je eigen sexualiteit genieten zoals ooit tevoren.

Succes iedereen, en vergeet niet het gaat ooit weg!
volg mijn advies op want ik dacht ook echt dat het nooit weg zou gaan.

X anoniem

Ik heb jar
Ad
Volharder

BerichtGeplaatst: 07-10-2017 16:37 Reageer met quote

Sinds zomer 2016 2 kleine platte wratjes, in mijn geval dus geen bloemkooltjes. Eentje op de eikel. Eentje op de binnenkant van de voorhuid. De plekjes reageerden wit na het aanbrengen van ciderazijn. Na het nemen van een "uitstrijkje" met een soort oorstaafje, 2 types HPV bevestigd. Daarna met cryo behandeling gestart. In het afgelopen jaar tientallen keer cryo behandeling gehad, maar die krengen kwamen meestal na een drietal weken terug. Soms kreeg ik hoop, en bleven ze tot 2 maand weg, maar ze kwamen telkens terug.. Nieuwe kleine wratjes, zijn na cryo tot nu toe niet meer teruggekomen. Maar de 2 "moederwratjes" dus wel.

In juli huisarts gevraagd om imiquimod voor te schrijven. Voorschrift gekregen en elke dag de 2 wratjes aangestipt. Na 7 dagen begon ik roodheid op te merken rond de wratjes. Na 9 dagen gestopt met de zalf, wegens té grote irritatie van de huid, voornamelijk de voorhuid was pijnlijk rood geïriteerd. De 2 wratjes zijn van dag 7 tot dag 12 kleiner geworden. Op dag 14 waren ze volledig verdwenen. De irritatie is na dag 15 verdwenen.

Sindsdien geen wratjes meer tot nog toe.

Mocht er toch nog een wratje terugkomen, laat ik het weten.
Index > Seksueel overdraagbare aandoeningen > Genitale wratten,Hoe kom ik er van af ??!! Bookmark and Share
Pagina 45 van 45  

Vorige  1, 2, 3 ... 43, 44, 45

Copyright © Medisch Forum.nl 2004 - 2016