Het medisch discussie forum, waar medisch professionals herkenbaar mee discussieren en antwoord geven op medische vragen. Het medisch discussie forum voor lotgenotencontact
en informatie van ervaringsdeskundigen.

www.medischforum.nl
   Registreer   |   Informatie  |   Zoeken  |   Actieve Onderwerpen  |   Links  |   Inloggen
Index > Huidaandoeningen > Prikkende jeuk over hele lichaam
Auteur Onderwerp: Prikkende jeuk over hele lichaam
Marry1968

BerichtGeplaatst: 11-10-2016 8:51 Reageer met quote

Hallo allemaal,

Hoe zijn jullie de zomer doorgekomen?

We praten hier volgens mij over 2 verschillende kwalen met jeuk en steken als centrale klacht.

- de jeuk van binnenuit lijkt vaak te reageren op warmte (water, inspanning, transpiratie)

- voor de oorzaken van jeuk en steken van buitenaf tast ik nog steeds in het duister (en ik niet als enige geloof ik).

Ik ben overtuigd dat een insect ons huis heeft 'gekraakt', o.a. door de vele vreemde signalen, de tekenen op onze huid, onbekende ieniemienie insecten en de dagelijkse verse rommeltjes, schilletjes, coconnetjes op vloer, tussen kleding, horizontale vlakken, in de servieskast.... *

Met als doel mensen bij elkaar te brengen (naar ik aanneem conform het beleid van het medisch forum) wil ik jullie attenderen op mijn post hieromtrent waarop een heleboel reacties kwamen van medekrabbers. Misschien zijn er hier mensen die zich daarin ook of beter herkennen.

Ikzelf ben zo langzamerhand bijna neurotisch van dit gedonder dag in dag uit, omdat het niet te negeren ís.

* Mijn klachten hebben géén relatie met:
- veelvoorkomende, bekende beestjes zoals zilvervisje, pissebedden of een van de stekende vliegen.
- allergie (was-, voedingsmiddelen of wat dan ook)
- huidziekten (als psoriasis, eczeem, ....)
- temperatuur
Ad
Eliabert

BerichtGeplaatst: 07-05-2017 11:53 Reageer met quote

Sinds 14 dagen heb ik plotseling enorme jeuk in mijn oksels en het gebied er omheen. Ook rond mijn navel is het heel erg. Overdag minder dan in de nacht, 's nacht 2 x wakker. was dat het hele gebied met koud waren of smeer het in met een verkoelende lotion. De buik krijg ik alleen weg met uierzalf. Het is om gek te worden. Ik heb diabetes maar die is volledig onder controle. De huisarts dacht dat het kwam door dat ik andere medicijnen had gekregen en kreeg het middel Reactine. Dit doet dus helemaal niets. Wat nu te doen. Je ga compleet gek worden van die jeuk. Wie weet raad of een oplossing. O ja, mijn leeftijd is 62 en nog nooit zulke jeuk gehad.
Eliabert

BerichtGeplaatst: 07-05-2017 14:33 Reageer met quote

Sinds 14 dagen heb ik plotseling enorme jeuk in mijn oksels en het gebied er omheen. Ook rond mijn navel is het heel erg. Overdag minder dan in de nacht, 's nacht 2 x wakker. was dat het hele gebied met koud water of smeer het in met een verkoelende lotion. De buik krijg ik alleen weg met uierzalf. Het is om gek te worden. Ik heb diabetes maar die is volledig onder controle. De huisarts dacht dat het kwam door dat ik andere medicijnen had gekregen en kreeg het middel Reactine. Dit doet dus helemaal niets. Wat nu te doen. Je ga compleet gek worden van die jeuk. Wie weet raad of een oplossing. O ja, mijn leeftijd is 62 en nog nooit zulke jeuk gehad.
lening

BerichtGeplaatst: 16-05-2017 16:33 Reageer met quote

WILT U € 2500 tot € 12.500.000 AAN GELD LENEN,
leningcredit700@gmail.com

Helpt uw bank u aan een goed en betaalbaar krediet als alles tegen zit? Wij wel. EEN BKR is bij ons geen bezwaar en elke lening is binnen 24 uur beschikbaar. Lndien u interesse hebt.Contact met ons op voor meer informatie. E-mail :leningcredit700@gmail.com
marialapet

BerichtGeplaatst: 03-07-2017 12:47 Reageer met quote

Hoge kwaliteit Nembutal beschikbaar voor verkoop.

Beste van Nembutal (Pentobarbital Sodium), mis geen speciale aanbiedingen, bestelling
Nembutal (Pentobarbital Sodium) online en krijg kortingen en geweldig
prijzen! Veilig online kopen Nembutal (Pentobarbital Sodium).

Neem contact met ons op voor meer informatie en info op ......... serenasandra10@gmail.com

Ons kwaliteitsproduct is het beste dat u kunt vinden en we verkopen in kleine / grote hoeveelheden met gegarandeerde discrete levering. Al onze producten zijn leverbaar in pure kristal en poedervorm en zijn van de hoogste zuiverheid beschikbaar. Wij leveren andere producten op aanvraag. Van de klant en we verkopen tegen matige prijzen

Voordelen: Pentobarbitalnatrium (nembutale) is een voorgeschreven medicatie die soms gebruikt wordt voor de korte behandeling van slapeloosheid. Het kan ook worden gebruikt als pre-anesthetic, of voor de noodbehandeling van aanvallen. Nembutal is een barbituraat dat verslavend kan worden met langdurig of zwaar gebruik.

Neem contact met ons op voor meer informatie en info op ......... serenasandra10@gmail.com

Contacteer mij via email voor meer informatie en info op (serenasandra10@gmail.com)
Margexo

BerichtGeplaatst: 23-09-2017 13:19 Reageer met quote

Hallo allemaal!

Ik heb al 25 jaar lang last van extreme jeuk op mijn benen en soms armen. Als ik in bed lig is het het ergst. Maar ook als ik heb gedoucht of uit bad kom. Uit een allergietest door mijn huisarts is er 2 jaar gelden een allergie voor huisstofmijt geconstateerd. Maar helaas werkt het regelmatig wassen van mijn beddengoed, ramen open zetten overdag én 's nachts niet. Vooral de laatste tijd heb ik extreem erg last van jeuk als ik naar bed ga, vannacht werd ik wakker van de jeuk en heb ik 3 uur liggen krabben. Ik heb vaak gelezen dat dit kan komen door de overgang van zomer naar herfst. Daarbij heb ik momenteel erge stress door school, een extreem droge huid op mijn benen (wit van de schilfers) en er is een kans dat ik restless leg syndrome (rusteloze benensyndroom) heb. Ook heb ik regelmatig last van galbulten in mijn gezicht, deze jeuken heel erg en zijn rood. Deze komen op als ik stress heb/en of het warm heb. Vaak gaan deze na een halfuurtje weer weg.

Ik heb de afgelopen tijd veel onderzoek gedaan naar wat wel en niet helpt (lezen op allerlei forums en doktersartikelen online). Vandaag heb ik bij Kruidvat een pot biergistpillen en pillen tegen hooikoorts (en galbulten) gehaald. Heb net een kwartiertje geleden van beide een tabletje ingenomen en ben benieuwd of ik vanavond last heb van jeuk! Ik zal een update plaatsen morgen.
Margexo

BerichtGeplaatst: 24-09-2017 9:41 Reageer met quote

Heb geen last gehad van jeuk. Maar kan ook omdat ik paracetamol heb geslikt. Vanavond zal ik alleen de biergist- en antihestaminepil slikken en dan zien of ik last heb.
skywalker2508

BerichtGeplaatst: 25-09-2017 0:16 Reageer met quote

Ik heb dit ook erg gehad, echter ben er nu van af.. het prikkende gevoel blijkt een gebrek te zijn aan omega 3, 6 en 9 vetzuren, ik heb toen een compleet complex gehaald bij de natuurwinkel van Buurman... Ik ben nu genezen van het prikkende gevoel alsof je door mieren wordt gestoken...
Margexo

BerichtGeplaatst: 25-09-2017 8:42 Reageer met quote

skywalker2508 schreef:
Ik heb dit ook erg gehad, echter ben er nu van af.. het prikkende gevoel blijkt een gebrek te zijn aan omega 3, 6 en 9 vetzuren, ik heb toen een compleet complex gehaald bij de natuurwinkel van Buurman... Ik ben nu genezen van het prikkende gevoel alsof je door mieren wordt gestoken...

Heb weer last gehad. Gisterenavond en vanochtend. Kun je mij precies vertellen wat voor complex je hebt gehaald toen, dan ga ik dat proberen.
skywalker2508

BerichtGeplaatst: 03-10-2017 22:33 Reageer met quote

ik gebruikte Buurmanns Omega 3-6-9

Vetzurenpreparaat

Samenstelling

De dagdosis van 3 softcaps bevat:

Visolie 1500 mg (met 18% EPA en 12% DHA = 450 mg) – Lijnzaadolie 1200 mg (Linum semen oleum, met 53% alfalinoleenzuur (ALA) = 636 mg) – Gelatine (varkens) (omhulsel) – Teunisbloemolie 900 mg (Oenothera biennis oleum semen, met 9% gamma-linoleenzuur (GLA) = 81 mg)
skywalker2508

BerichtGeplaatst: 03-10-2017 22:37 Reageer met quote

Het kan ook echter niet alleen een gebrek aan omega vetzuren zijn, bij sommigen is het mogallons disease, google er op, je kan het bestrijden door colloidaal zilver en goud.... http://diamental.nl/images-linsky/morgellons-gevolg-van-nanotechnologie/morgellons-gevolg-van-nanotechnologie-chemtrails-of-katoen6f24.html
skywalker2508

BerichtGeplaatst: 03-10-2017 22:40 Reageer met quote

http://www.allaboutparasites.com/morgellons-hate-colloidal-silver.html
Unilock.be

BerichtGeplaatst: 20-10-2017 20:51 Reageer met quote

Hallo medegedupeerden ,

Sinds 4 weken word ik ook aangevallen door hevige jeuk ,
als ik krab worden het ook een groep bultjes waardoor het erger word. Het lijkt wel een enkeling die zijn leger oproept.
Afspraak bij huisarts pilletjes en zalfje , helpte niet.
Nogmaar eens een afspraak bij de huisarts , cortisonespuit in men bil.
Helaas geen verandering.
Dan maar naar de dermatoloog alweer pilletjes en zalf
pilletjes helpen niet maar de zalf heeft een gunstig effect bij opsmeren zie je dadelijk dat de allergie rood word en na 10 min verdwijnd. Helaas maar tijdelijke oplossing , maar het is een begin.Het helpt bij het inslapen maar zodra ik wakker word kan ik de slaap niet meer vatten , dit resulteert in nachtjes van 4 a 5 uur
zalig als zelfstandige.

Ik heb een vermoeden dat het een allergische reactie is op kledij (stof in het algemeen) ik heb een lederen schort in men zetel gelegd en probeer zoveel mogelijk in men bloot bovenlijf (thuis uiteraard) rond te lopen dit verzacht toch een beetje , uiteraard blijft een vermoeden.
Ook net uiteen met men vriendin en veel stres kan er ook aan helpen denk ik.

Ik heb volgende week opnieuw een afspraak met de dermatoloog.Als zij dit niet kan oplossen ga ik voor de alternatieve geneeskunde.
Hopende op een doorbraak!
Index > Huidaandoeningen > Prikkende jeuk over hele lichaam Bookmark and Share
Pagina 6 van 6  

Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Copyright © Medisch Forum.nl 2004 - 2016