Het medisch discussie forum, waar medisch professionals herkenbaar mee discussieren en antwoord geven op medische vragen. Het medisch discussie forum voor lotgenotencontact
en informatie van ervaringsdeskundigen.

www.medischforum.nl
   Registreer   |   Informatie  |   Zoeken  |   Actieve Onderwerpen  |   Links  |   Inloggen
Index > Medicijnen > Stoppen met nicotine en Olanzapine
Auteur Onderwerp: Stoppen met nicotine en Olanzapine
J77

BerichtGeplaatst: 23-04-2017 22:47 Reageer met quote

Ik gebruik al 20 jaar 5 mg Olanzapine (Zyprexa). En ik gebruik nicotine zuigttabletten. Als ik daarmee stop word ik een zombie en kan ik bijna niet meer functioneren. De Olanzapine gaan dan sterker werken. Ik zit al op de laagste dosering. Stoppen met Olanzapine is geen optie, maar wie weet hoe ik in Godsnaam van de nicotine kan afkomen?
Ad
Ernst-ig

BerichtGeplaatst: 28-09-2017 14:06 Reageer met quote

ik zal je aanraden om naar de huisarts te gaan
Maanvrouwtje

BerichtGeplaatst: 01-10-2017 17:58 Reageer met quote

En waarom is stoppen met olanzapine geen optie. Als je last hebt van psychoses zou ik trouwens niet zomaar stoppen.
je kan wel veel bijsturen met goede voeding. Vooral de snelle suikers vermijden en meer complexe koolhydraten eten in combinatie met eiwitten, gezonde vetten en voldoende vezels. Ook kan je voedselovergevoeligheden hebben.
En dan kan je tekorten hebben aan bepaalde stoffen, zoals vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren. Stoffen als zink, magnesium, vitamine B en D en omega 3. Verkeerde voeding en tekorten aan stoffen kunnen je meer verslavingsgevoelig maken.
En vooral wat aan de achtergronden doen van je klachten. Bijvoorbeeld bij psychoses kunnen trauma's aan de orde zijn maar ook negatieve energie├źn die je oppikt.
Index > Medicijnen > Stoppen met nicotine en Olanzapine Bookmark and Share
Pagina 1 van 1  

Copyright © Medisch Forum.nl 2004 - 2016