Het medisch discussie forum, waar medisch professionals herkenbaar mee discussieren en antwoord geven op medische vragen. Het medisch discussie forum voor lotgenotencontact
en informatie van ervaringsdeskundigen.

www.medischforum.nl
   Registreer   |   Informatie  |   Zoeken  |   Actieve Onderwerpen  |   Links  |   Inloggen
Index > Hart- en vaatziekten > Lekkende hartklep
Auteur Onderwerp: Lekkende hartklep
Luna44

BerichtGeplaatst: 30-09-2017 21:11 Reageer met quote

Hoi allemaal

Ik ben een 43 jarige vrouw, gezond en niet rokend en sportief met drukke baan.
Al maanden loop ik met klachten van vermoeidheid en kortademigheid bij inspanning .
Via de ha naar de cardioloog wegens familiaire belasting.
Daar bleek ten eerste dat ik een Hb van 4,3 heb waardoor bij filets test een kleine ischemie zichbaar was , maar op de echo zagen ze een klein Asd gaatje en een klep insufencectie graad 1 kleine lek, mogelijk onderschat door iets met jet .
Nu moest eerst de Hb omhoog en dan hele onderzoek opnieuw , kon wel 6 maanden wachten volgens cardio.
Nu zit ik in de ziektewet wegens Hb , maar ik ben erg geschrokken .
Hoe nu verder , wordt dit erger, hoe kom ik eraan, kan ik oud worden zonder enge behandelingen .
Hebben meer mensen hier ervaring mee?
En ik ga over 3 maanden naar de Antillen , mag je eigenlijk vliegen met een kleine lek?
En glas wijn af en toe ?
Misschien zijn er meer mensen met ervaringen hier?

Gr luna
Ad
Suzuki

BerichtGeplaatst: 01-10-2017 15:14 Reageer met quote

Beste Luna44,

ik wil je wijzen op een besloten facebookgroep van de Hart- en Vaatgroep: Diagnosegroep Hartfalen Cardiomyopathie en Hartkleppen of de besloten fb groep Hart- en vaatziekten lotgenoten. In beide groepen zitten veel ervaringsdeskundigen.

Sterkte gewenst.
Index > Hart- en vaatziekten > Lekkende hartklep Bookmark and Share
Pagina 1 van 1  

Copyright © Medisch Forum.nl 2004 - 2016