Het medisch discussie forum, waar medisch professionals herkenbaar mee discussieren en antwoord geven op medische vragen. Het medisch discussie forum voor lotgenotencontact
en informatie van ervaringsdeskundigen.

www.medischforum.nl
   Registreer   |   Informatie  |   Zoeken  |   Actieve Onderwerpen  |   Links  |   Inloggen
Index > Urologie > Prostaat, chronische pijn in bekkenbodem
Auteur Onderwerp: Prostaat, chronische pijn in bekkenbodem
Theo1952

BerichtGeplaatst: 23-11-2016 18:39 Reageer met quote

Ik heb al sinds ruim 6 maanden pijn onder in de bekkenbodem. Onderzoek heeft uitgewezen: prostaat twee keer te groot, PSA in orde, MRI-scan geen probleem maar de pijn gaat niet weg. Vermoeden: chronisch zenuwpijn. Allerhande pijnstillers werken niet. Iemand ervaring hiermee? reageer AUB
Henkje

BerichtGeplaatst: 19-06-2017 10:55 Reageer met quote

Ik heb precies hetzelfde, al langer en na een dubbele liesbreuk operatie en plaatsing matje in de onderbuik. Het hele trajeckt van onderzoeken naar prostaatkanker doorlopen, 2 x biopsie maar niets gevonden Wel een vergrote ontstoken prostaat, toen ruim 70 ml. Te hoge bloeddruk en de medicatie hiervoor geven erectie problemen en vertraagde of bijna geen zaadlozing. Net een paar maanden geleden weer een aanval gehad en bijna 3 maanden Anti biotica moeten slikken. Psa was 32 en nu weer 4.8 wat men goed vond, De vorige keer was dit ook zo. Bloedwaardes goed ben 80 jaar Veel blaasontstekingen gehad en nu enorme penis krimp, ruim 3 cm korter geworden Paar jaar geleden Fysio bekken bodem therapie gehad wat goed hielp. Nu wordt dat niet meer vergoed. Heb elke dag pijn en vooral mijn ballen doen zeer en lijkt wel of die groter zijn geworden. Slik nu dus pillen tegen de hoge bloeddruk en antidepressiva 1 tablet per dag,verdeel die s morgens een halve en s avonds een halve. de beta blokkers in de medicatie geven de erectie problemen en gebruik absoluut geen Xatral meer of Tamsulosine
Wens je sterkte met dit probleem. Wat is jou leeftijd ??
Index > Urologie > Prostaat, chronische pijn in bekkenbodem Bookmark and Share
Pagina 1 van 1  

Copyright © Medisch Forum.nl 2004 - 2016