Het medisch discussie forum, waar medisch professionals herkenbaar mee discussieren en antwoord geven op medische vragen. Het medisch discussie forum voor lotgenotencontact
en informatie van ervaringsdeskundigen.

www.medischforum.nl
   Registreer   |   Informatie  |   Zoeken  |   Actieve Onderwerpen  |   Links  |   Inloggen
Index > Het Restaurant > Ballen hangen scheef
Auteur Onderwerp: Ballen hangen scheef
utrecht19

BerichtGeplaatst: 26-08-2012 19:15 Reageer met quote

Ik schaam me hiervoor, en weet niet of dit normaal is.

Mijn linkerbal zit hoger dan mijn rechterbal in mijn balzak. Het is soms zelfs zo dat mijn rechterbal bijna onder mijn linkerbal zit.

Is dit normaal?
Moet ik naar de dokter?
Ad
janpieter

BerichtGeplaatst: 06-09-2012 20:36 Reageer met quote

volkomen normaal
Jeeo

BerichtGeplaatst: 07-09-2012 15:21 Reageer met quote

Nee, je hoeft niet naar de dokter. Hoogteverschil is doodnormaal.
peter4

BerichtGeplaatst: 28-05-2015 19:18 Reageer met quote

Het zou veel abnormaler zijn,als ze wel op dezelfde hoogte hingen.
evitalolita

BerichtGeplaatst: 20-06-2015 20:59 Reageer met quote

Je zou wel naar de dokter kunnen gaan om het goed te laten hangen via een operatie. Maar verder is dit gewoon normaal hoor.
peter4

BerichtGeplaatst: 21-06-2015 10:41 Reageer met quote

Of je aan dokter zou vinden,die bereid is,jou te opereren,terwijl er niets aan de hand is,ik betwijfel het.Het zou trouwens alleen mogen,als je er geestelijk ernstig onder zou lijden.Maar geloof me,het is volkomen normaal dat je ballen niet even hoog hangen.Net zals elke opgroeiende jongen,vooral als hij onder de douche staat en om zich heen kijkt,zich afvraagt:Is de mijne\ niet veel te klein?,hoef je je hier ook niet druk om te maken:het is goed zo.Je lichaam is nog lang niet uitgegroeid en bovendien bestaat er geen lijstje met vaste maten,waaraan een lichaam zou moeten voldoen.Bovendien moet je wel weten,en dat is heel goed voor je zelfvertrouwen,dat alle jongens en meisjes in de puberteit onzeker zijn en twijfelen aan hun lichaam.En van wat er in hun hoofd gebeurt,is ook weinig te begrijpen,al die stemmingswisselingen,Jantje lacht/Jantje huilt en de ene keer ben je aardig en dan weer hondsbrutaal.Kortom,het is een zooitje in je lijf zolang je puberteit voortgaat,maar op een gegeven moment is alles in evenwicht gekomen en ben je een veel 'volwassener' persoon geworden.Sterkte en succes.peter
peter4

BerichtGeplaatst: 21-06-2015 10:58 Reageer met quote

Nu pas zie ik,dat je nergens een leeftijd noemt.Ik ben er automatisch van uitgegaan,dat je in de puberteit zat,maar als dat niet zo is,verandert het weinig aan mijn antwoord en zolang je teelballen 'hun werk doen',prima zo.Mocht je geestelijk lijden onder de situatie,zouden,plat gezegd"je ballen tussen je oren zitten",dan zou je,via je huiarts,van een psycholoog of psychiater een verklaring kunnen vragen,waarin de noodzaak van een operatie(tje) wordt benadrukt.Maar nogmaals:Lichamelijk is er niets abnormaals aan de hand.peter4
Henkje

BerichtGeplaatst: 09-06-2017 13:37 Reageer met quote

Deze topic is al wat oud meer wil toch inhaken op de meldingen. Ik heb geen hangzak en mijn redelijk grote ballen zitten naast elkaar tegen schaambeen , al jaren zo en volgens arts niet zo goed. Heb last met fietsen want ik zit erop en kan ze niet opzij werken van zadel. Maar ondank deze belemmeringen hebben de zwemmertjes de weg kunnen vinden en heb kinderen met kleinkinderen. Dus...bij niet alle mannen zitten ze hetzelfde
Index > Het Restaurant > Ballen hangen scheef Bookmark and Share
Pagina 1 van 1  

Copyright © Medisch Forum.nl 2004 - 2016