Het medisch discussie forum, waar medisch professionals herkenbaar mee discussieren en antwoord geven op medische vragen. Het medisch discussie forum voor lotgenotencontact
en informatie van ervaringsdeskundigen.

www.medischforum.nl
   Registreer   |   Informatie  |   Zoeken  |   Actieve Onderwerpen  |   Links  |   Inloggen
Index > Urologie > sinds een maand of 2 hele vage problemen aan mijn penis
Auteur Onderwerp: sinds een maand of 2 hele vage problemen aan mijn penis
probleem geval

BerichtGeplaatst: 04-01-2017 8:03 Reageer met quote

Hoi allemaal, ik ben een 35 jarige man, getrouwd en had een redelijk normaal sexleven tot deze vage problemen begonnen.

Het begon met het plotseling langer worden van mijn voorhuid, misschien is het dunner? Ik had hier vroeger nooit last van. Dit is nu dus een sneeuwbal effect aan het krijgen. Wanneer mijn vrouw en ik sex hebben begint het steeds moeilijker om mijn vrouw te penetreren. Zelfs met een erectie heb ik te veel huid, ik kan mijn voorhuid helemaal naar achter doen, dat is geen probleem. Alleen zit het dan als een dikke opgerolde rand erachter. Dit is ook het geval bij de stam. Er zit teveel huid, mijn penis is niet kleiner geworden Smile

Omdat de voorhuid zoveel is, is het ook moeilijk om schoon te maken, er blijft namelijk altijd smegma komen. Ik was mijn penis gewoon met water en met mijn hand onder de douche, het moment dat het schoon is, de voorhuid normaal terug geschoven is en weer naar achter gaat, dan zit er op een andere plaats weer smegma. Dit blijft doorgaan, ik kan het een uur schoonmaken en het blijft terugkomen.

Het plassen is natuurlijk ook lastig aangezien er meerdere stralen zijn. De voorhuid blijft nooit achter mijn eikel zitten.

Ik heb nu al meerdere websites bezocht via google en kon niets vinden en ik was benieuwd of er andere mensen zijn die dezelfde klachten hebben als ik? Besnijden is de laatste optie die ik wil doen.

Dus even een samen vatting
1. teveel smegma ( waarschijnlijk telkens verstopt tussen de dikke rand voorhuid)
2. moeite met plassen ( richten)
3. Teveel voorhuid penis wat het penetreren van mijn vrouw moeilijk maakt omdat het lijkt alsof mijn penis niet hard genoeg is.
Henkje

BerichtGeplaatst: 07-01-2017 12:19 Reageer met quote

Je staat niet alleen met dit probleem geval.Ook ik heb dit ondervonden toen ik 40 was en arts /uroloog adviseerde besnijdenis en dat gedaan, Het was de Talg resp dat de oorzaak was.Nu na jaren heb ik het weer omdat de penis krimpt bij ouder worden en weer een drijfnatte eikel. Dus denk ik erover mij opnieuw te laten besnijden wel weer als toen losjes besnijden Wordt nu niet meer vergoed maar er zijn goede klinieken waar je 400 euro kwijt bent . Zou het doen want die smegma/talg blijft komen en het geeft je rust en penetreren met mogelijk wat glijmiddel Gewoon dus doen.
probleem geval

BerichtGeplaatst: 09-01-2017 8:33 Reageer met quote

Henkje schreef:
Je staat niet alleen met dit probleem geval.Ook ik heb dit ondervonden toen ik 40 was en arts /uroloog adviseerde besnijdenis en dat gedaan, Het was de Talg resp dat de oorzaak was.Nu na jaren heb ik het weer omdat de penis krimpt bij ouder worden en weer een drijfnatte eikel. Dus denk ik erover mij opnieuw te laten besnijden wel weer als toen losjes besnijden Wordt nu niet meer vergoed maar er zijn goede klinieken waar je 400 euro kwijt bent . Zou het doen want die smegma/talg blijft komen en het geeft je rust en penetreren met mogelijk wat glijmiddel Gewoon dus doen.

Mijn penis is exact dezelfde lengte als dat het altijd was, ik heb het zojuist bekeken, dus het komt niet dat mijn penis kleiner is geworden. Zelfs het penitreren met glijmiddel heeft bijna geen nut want de de huis rond de stam ( vooral waar de penis aan het lichaam vast zit) heeft zoveel huid dat het het tegenwerkt om te penetreren. Ik zal er dus zeker rekening mee moeten houden dat ik mij moet gaan besnijden.
Index > Urologie > sinds een maand of 2 hele vage problemen aan mijn penis Bookmark and Share
Pagina 1 van 1  

Copyright © Medisch Forum.nl 2004 - 2016