Het medisch discussie forum, waar medisch professionals herkenbaar mee discussieren en antwoord geven op medische vragen. Het medisch discussie forum voor lotgenotencontact
en informatie van ervaringsdeskundigen.

www.medischforum.nl
   Registreer   |   Informatie  |   Zoeken  |   Actieve Onderwerpen  |   Links  |   Inloggen
Index > Overige ziekten > Last van mijn Bilnaad - Help!
Auteur Onderwerp: Last van mijn Bilnaad - Help!
GrootPersoon

BerichtGeplaatst: 04-01-2017 0:56 Reageer met quote

Ik heb dus sinds 3 a 4 dagen last van mijn bilnaad. Rond het stuitje. Het is rood en pijnlijk. Ik kan nauwelijks zitten of opstaan, en van op mijn rug liggen is absoluut geen sprake. Het klopt ook als ik dan s avonds toch eindelijk in mijn bedje lig. Ik ben een meisje, dus eventuele prostaat complicaties zijn het niet. Overtollig zweet of het schuren van de billen of het overtollige vet, is het ook niet. Sudocreme smeren, bio oil smeren, uiercreme smeren, talkpoeder e.d. Werken niet. Ik kom zo amper mijn dagen door en het lijkt erger te worden met de dag. Heeft iemand een goed advies of idee? Langs de huisarts is het laatste wat ik wil, omdat ik een abnormaal grote gene heb voor mijn lichaam en mijn eigen ik. Daar met de billen bloot zal misschien meer kwaad dan goeds doen. Het is ook geen haarzakje, want er is geen knobbel of zwelling. Help, iemand?
Ad
Index > Overige ziekten > Last van mijn Bilnaad - Help! Bookmark and Share
Pagina 1 van 1  

Copyright © Medisch Forum.nl 2004 - 2016