|
Registreer
|
Informatie |
Zoeken |
Actieve Onderwerpen |
Links |
Inloggen
|
|
Index > Zwangerschap > zwanger?
|
| Auteur |
Onderwerp: zwanger? |
ikikik
|
Geplaatst: 26-12-2009 0:49 |
|
|
| Op de dag dat ik weer met de pil moest beginnen na een stopweek heb ik die telaat ingenomen, inplaatst van smorgens savonds heel laat pas. Daarna heb ik onveilige seks gehad. Nu ben ik steeds misselijk, moet veel naar wc, ben moe, symptonen van zwanger zijn (ik heb wel vaak blaasontsteking en ben sowieso vaak moe). Als ik op internet intyp dat ik pil ben vergeten in de 1e week zeggen ze vaak dat je dan gelijk een MAP moet halen, daar was het al telaat voor. maar als ik op internet typ of ik zwanger ben, staat er dat je dat pas kan worden 2 weken voordat je ongesteld word, in je ovulatie en het bij mij juist in de onvruchtbare periode was. Een test kan ik pas doen over 2,5 week, maar het wachten duurd natuurlijk veel te lang. heeft iemand hier meer verstand van, wat het nou is? |
|
|
|
|
gsandra
|
Geplaatst: 26-12-2009 1:02 |
|
|
geen zorgen je bent niet zwanger
je zegt zelf de eerste pil die je moest nemen had je iets later genomen meestal krijg je je eisprong 2 weken na je ongie dus niks aan de hand |
|
|
ikikik
|
Geplaatst: 26-12-2009 1:03 |
|
|
| niet iets later, normaal neem ik hem rond 8 uur smorgens en nu heb ik hem pas rond 11 uur savonds genomen. |
|
|
MissL
|
Geplaatst: 06-01-2010 22:18 |
|
|
Hallo,
Ook ik ben 1 van de zovele met een vraag.
Ik ben nu 2 maand ongesteld geweest de 1 x veel minder dan normaal en de 2e x eerst heel weinig snachts niks en overdag weer wat.
wel slik ik de pil dus kan hjet zijn dat ik kunstmatig ongesteld ben geworden, al zal ik eerlijk zeggen dat ik wel wat slordig met de pil was
ik heb bijna alle symptomen zoals opgezette buik, zere opgezette borsten, misselijkheid vlage, eten waar ik bij sta te kokhalzen, toch zeggen de testen (3) Nee. Bij mijn huisarts geweest en ook die zei dat mn baarmoeder neit vergroot voelde toch ben ik doorgestuurd voro inwendige echo dan EINdelijk meer zeklerheid.
Iets diep van binnen zegt me dakwel zwanger ben,,,
Ook had me moeder hetzelfde tijdens haar zwangerschap van mij, testen zeiden nee pas bij een inewendige echo kwam er uit dat ze toch werkelijk zwanger was.
Nu ben ik erg verward ik ben nog maar 19 jaar, begrijp me niet verkeerd als ik het ben zullen we het met alle liefde ontvange maar het stond natuurlijk niet echt op de planning,
kan iemand hier een mening/advies/herkennings verhaal over geven?
de verwarring maakt me gek..
Liefs Mij. |
|
|
|
|
|
| Pagina 1 van 1 |
|
|
|