|
Registreer
|
Informatie |
Zoeken |
Actieve Onderwerpen |
Links |
Inloggen
|
|
Index > Zwangerschap > temperatuur curve
|
| Auteur |
Onderwerp: temperatuur curve |
Starlight
|
Geplaatst: 08-05-2008 16:35 |
|
|
Hoi Germaine25
idd een doorbraak bloeding is geen menstruatie, maar ik heb net nog ff naar je curve gekeken. je zit nu op 9 dagen na je eisprong.......... nu moet ik wel ff heel erg voorzichtig zijn met wat ik zeg, dus ga niet uit van wat ik nu zeg ook werkelijk aan de hand is.
het zou ook een inplantatie bloeding kunnen zijn, dat verschijnsel zie je als het zich dan al voordoet tussen de 7e en de 10e dag na de eisprong. maar zoals ik al zei hou je er niet te veel aan vast, het zal meer waarschijnlijk een gewone doorbraak bloeding zijn
groetjes starlight |
|
|
|
|
Germaine25
|
Geplaatst: 08-05-2008 16:41 |
|
|
Hoi Starlight,
Dank je voor je reactie!
Dat zou wel heel mooi zijn ! Maar ik pin je er niet op vast hoor.... . Ik snap ook wel dat je dat soort dingen niet met zekerheid kan zeggen.
Hoe lang kan zo een bloeding dan aanhouden?
Ik hou je in ieder geval op de hoogte!
Hoe gaat het nu met jouw? Had jij de verhuizing er nu al helemaal op zitten?
Liefs,
Germaine |
|
|
Starlight
|
Geplaatst: 08-05-2008 18:09 |
|
|
Hoi Germaine25
een inplantatie bloeding duurt meestal 1 tot 3 dagen maar mag eigelijk niet heftig worden, maar ja ook daar zijn weer andere gevallen bij bekent. zo zijn er vrouwen die een gewoon menstrueren tijdens hun zwangerschap, ja de natuur heeft raare kronkels he. bij de gyn gaat men altijd uit van het gemiddelde, en dan zou het 1 tot 3 dagen zeer licht bloed verlies mogen zijn. een doorbraak bloeding kan erg varieeren soms 1 dag soms een week daar zijn eigelijk niet echt richtlijnen voor.
haha ik zit nog midden in mijn verhuizing, maar heb vandaag een rustdag ingelast. die was ik ook wel ff nodig, lekker van het weer genoten en net ff heerlijk een kruidenbad gehad. daar knap je echt ff van op, morgen maak ik me bijde borsten weer nat en ga ik er weer tegen aan.
groetjes starlight |
|
|
Germaine25
|
Geplaatst: 08-05-2008 18:16 |
|
|
Hoi Starlight,
Ik zou er niet aan moeten denken! Zwanger en verhuizen! Wij zijn 4 maanden geleden verhuist en daarvoor 4 maanden bij mijn schoonouders gezeten.. Ook niet echt een ideale situatie... . Wij hebben al gezegd, voor ons voorlopig niet meer!
Maar gelukkig gaat het verder wel goed met je.
Het is nu dus echt even afwachten hoelang het aanhoud en of het nog meer wordt. Ik vind het wel heel spannend allemaal!
Ben benieuwd of mijn gevoel klopt of dat moeder natuur me voor de gek houdt ! Ik houd je op de hoogte.
Wat zit een mensenlichaam eigenlijk raar in elkaar..
Liefs,
Germaine |
|
|
branco
|
Geplaatst: 09-05-2008 12:52 |
|
|
hallo
ik lees al een hele poos mee. maar nog niets geschreven.
Nu heb ik een vraagje voor onze deskundigen
Ik heb mijn eisprong op dag 21 gehad, dit weet ik d.m.v. mijn temperatuur die van 36.2 naar 36.9 is gegaan, en omdat ik twee dagen daarvoor een positive ovulatie test heb gehad.Ook voel ik mijn eisprong altijd, zo ook nu weer. (wij zijn nu 11 maanden bezig)
nu zit ik drie dagen na mijn eisprong en is mijn temp ineens weer 36.2 Dit heb ik nog nooit gehad, hij bleef altijd op 37 graden ongeveer zitten. Ook heb ik nu steeds kleine steekjes in mijn buik.
Zie ik nu weer spoken? Wordt hier zoooo onzeker van, mijn lichaam houd me nu echt iedere maand voor de gek.
ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft?
groetjes branco |
|
|
Starlight
|
Geplaatst: 09-05-2008 13:20 |
|
|
Hoi branco,
1 temp dipje na je eisprong is niet abnormaal ofzo, het is heel goed mogelijk dat je temp morgen weer omhoog is.
mag ik vragen hoe oud je bent ?
M.v.g. starlight |
|
|
branco
|
Geplaatst: 09-05-2008 13:27 |
|
|
hoi,
dank je voor de snelle reactie!
ik ben 29, wordt in september 30 |
|
|
Starlight
|
Geplaatst: 09-05-2008 13:55 |
|
|
Hoi branco,
heb je al een kind, of is dit je eerste ? als dit je eerste is zou ik eens langs de H.A gaan en vragen om een bloed testje om ff te kijken of je hormonen wel goed werken.
groetjes starlight |
|
|
Germaine25
|
Geplaatst: 09-05-2008 22:09 |
|
|
Hoi,
Ben ik weer even met een up to date...
Vandaag heb ik nog maar heel weinig bloedverlies. Alleen als ik naar het toilet toe ga (en dan nog niet eens elke keer). Voor mijn gevoel is het minder dan gisteren..
Het lijkt wel bloed met wat witte afscheiding gemengd...
Mijn temp. was vanmorgen nog 37,11.
Branco,
Veel succes! Laten we duimen dat je snel zwanger mag zijn!
Liefs,
Germaine |
|
|
branco
|
Geplaatst: 09-05-2008 23:07 |
|
|
hoi starlight,
Nee, ik heb nog geen kinderen. Ik heb tot vorig jaar mei een spiraaltje gehad, nadat ik die heb laten verwijderen werdt ik na ong. zeven weken weer ongesteld. ik ben ruim zes maanden echt tot op de klok aan toe precies 28 dagen geweest. tot dus de zevende maand, toen was ik een week overtijd (dacht dus echt dat ik zwanger was, ondanks de negatieve testen) en daarna echt super onregelmatig. Ik ben ook zeker vanplan om als ik deze maand weer ongi wordt echt even langs de huisarts te gaan. Vanaf vijf maanden temperatuur ik al en gebruik ik ovulatie testen, dus we zijn er erg zeker van dat we op de goede tijdstippen sex hebben.
Wordt er wel onzeker van hoor, weet jij of een niet ingedaalde bal(met twee keer een operatie ervan) invloed kan hebben? Volgens de ha niet, maar misschien heb jij ik het ziekenhuis andere ervaringen?
Alvast bedankt voor je bericht!
groetjes branco |
|
|
|
|
hoopvol
|
Geplaatst: 10-05-2008 8:58 |
|
|
germaine,
op welke dag zit je nu dan? Spannend hoor!!
xx |
|
|
Germaine25
|
Geplaatst: 10-05-2008 20:01 |
|
|
Hoi Hoopvol,
Ik zit nu op dag 34. Ik ben nog steeds aan het doortellen, omdat ik er niet zeker van ben dat ik al echt ongie ben.
Had vandaag alleen vanmorgen heel vroeg en vannavond bloedverlies (klein beetje) en de rest van de dag helemaal niets. Heb wel al de hele dag last van ongie pijn in mijn onderbuik en onderrug. Maar echt doorbreken wil het nog niet... Ook kan ik al een aantal dagen moeilijk naar het toilet.. Al met al voel ik me niet "je van het"...
Ik hoop dat dit niet te lang meer duurt, maar dat het gewoon stopt of doorbreekt. Want die onzekerheid vind ik ook maar niets. Dan kan ik tenminste vol goede moed aan een nieuwe ronde beginnen.
Hoe gaat het nu met jouw?
Starlight,
Wat denk jij ervan?
Liefs,
Germaine |
|
|
hoopvol
|
Geplaatst: 10-05-2008 20:06 |
|
|
he germaine,
ik had ook menstruatieachtige klachtjes dus wie weet. Wil je geen valse hoop geven maar ja je weet nooit. Hoe hoog was je temp vanmorgen?
Bloedverlies lijkt minder te worden. Hopelijk gaat het nu echt weg. |
|
|
Germaine25
|
Geplaatst: 10-05-2008 20:16 |
|
|
Hoi Hoopvol,
Ik had zelf ook het idee dat het bloedverlies minder werd. Ik hoorde nu ook van andere meiden dat zij ook een klein beetje bloedverlies hadden bij een schimmelinfectie.
Had jij ook echt die ongie pijn? Ik wilde je vragen of je ook bloedverlies had, dom, want dat heb jij nu toch nog steeds als ik me niet vergis?
Mijn temp was vanmorgen 36.82. Maar heb ik wel heel vroeg moeten meten. Normaal meet ik om 7:00 en vanmorgen om 5:00. Hij ligt dan heb ik het idee normaal ongeveer 0.2 hoger. Morgenvroeg meet ik weer op de normale tijd. Laat het je dan nog wel weten.
Het is wel fijn om hoop te hebben. Maar van dat bloed wordt je ook heel onzeker... Iedere keer op het toilet kijk ik of er iets komt en als het komt voel ik me een beetje down... Maar van de andere kant wil ik graag aan een nieuwe ronde beginnen. Een beetje dubbel he ?
Liefs,
Germaine |
|
|
Germaine25
|
Geplaatst: 11-05-2008 3:10 |
|
|
Hoi,
Het is nu allemaal aan het doorkomen....
Had vanavond voor het naar bed gaan bloedverlies met weefsel. En ben net wakker geworden van de ongiepijn in mijn onderbuik en onderrug. Kan er even niet van slapen . Heb net een paracetamol ingenomen in de hoop dat het wat minder wordt. Ik wist niet meer dat het zo een pijn kon doen zonder de pil .
Even een paar dagen rot en dan weer vol goeie moed naar de volgende ronde !
Welke dag moet ik nu als dag 1 aanhouden? Donderdag (toen het kleine beetje bloedverlies begon), zaterdag (nu het pas goed doorkwam) of zondag (omdat het pas zaterag heel laat was)?
Welterusten nog allemaal.
Liefs,
Germaine |
|
|
Starlight
|
Geplaatst: 11-05-2008 9:21 |
|
|
Hoi Germaine25,
nieuwe ronde nieuwe kansen. je moet de eerste dag van voledig bloed verlies aanhouden als je eerste dag van je nieuwe cyclus ( dus zaterdag.)
succes in de nieuwe ronde !!!!!
groetjes starlight |
|
|
Germaine25
|
Geplaatst: 11-05-2008 11:07 |
|
|
Hoi Starlight,
Zeker ste weten! Nieuwe ronde nieuwe kansen !
Moet ik ook zaterdag aanhouden als het pas s`avonds (vrij laat) is gekomen?
Liefsm
Germaine
P.s. lekker weertje he? Is het nog een beetje uit te houden met de verhuizing en je zwangerschap? |
|
|
Pinkiedinkie2
|
Geplaatst: 11-05-2008 12:44 |
|
|
Hallo allemaal!
Ik ben van een ander topic, zou graag jullie advies willen hebben over mijn tempen en ovulatie.
Ik doe mee met een onderzoek van zwangerschapstesten en moet 8 dagen na de ovulatie beginnen met testen, maar fertilityfriend geeft m'n eisprong eerder aan als ik dacht.
Zal even een lijstje van m'n tempen neerzetten.
dag 1 36.9
dag 2 36.9
dag 3 36.9
dag 4 37.0
dag 5 36.9
dag 6 36.8
dag 7 36.7
dag 8 36.7
dag 9 36.9
dag 10 36.6
dag 11 36.7
dag 12 36.8
dag 13 37.0
dag 14 36.8
dag 15 36.9
dag 16 36.8
dag 17 37.1
dag 18 37.1
dag 19 37.1
Ik heb een cyclus van 28 รก 29 dagen. Aan de hand mijn cervixslijm kon ik de eisprong niet goed bepalen, wel de hele week meer slijmverlies en dag 14 leek dat wat op rauw eiwit. Verder niet waterig ofzo. Ik begreep dat als je slijm hebt wat op rauw eiwit lijkt dat je eisprong binnen 2 dagen is.
Fertilityfriend zegt aan de hand van dat cervixslijm op dag 14 dat ik m'n ei toen heb gehad. Maar als ik dat verkeerd geinterpreteerd heb zou dat volgens fertilityfriend dag 16 zijn.
Zelf dacht ik hem dag 16 (donderdag) gehad te hebben als ik kijk naar mijn temp.
Wel heb ik dag 13 en 14 een gevoelige onderbuik gehad.
Wat denken jullie ervan?
Heel erg bedankt!
Liefs, Pinkie |
|
|
anke24
|
Geplaatst: 12-05-2008 16:37 |
|
|
hoi branco
ik heb dit topic geopend en lees nog regelmatig mee.ik heb net je vraag gezien van die niet ingedaalde bal nou ik zal je gerust stellen mijn vriend heeft dat bij zijn geboorte ook gehad en is ook geopereerd en heeft nu nog een echte en een nep bal zeg ik altijd maar.en ik ben sinds 8 weken zwanger dus het kan gewoon hoor.Maar gaat jou vriend daarvoor ook niet om de zoveel jaar op controle in het ziekenhuis want dat moet mijn vriend wel!
succes anke |
|
|
Germaine25
|
Geplaatst: 13-05-2008 21:33 |
|
|
Hoi Starlight,
Zou je me weer wat advies willen geven?
Ik ben zondag dus goed ongesteld geweest, maandag was het al een stuk minder en vandaag heb ik nog maar 1 keer bloed verloren....
Is dit normaal? En waarvan zou het kunnen komen? En wat zou het zijn?
Begin er nu wel aan te twijfelen of dit een echte ongie is...
Liefs,
Germaine |
|
|
|
|
|
|
|
| Pagina 18 van 221 |
|
|