Het medisch discussie forum, waar medisch professionals herkenbaar mee discussieren en antwoord geven op medische vragen. Het medisch discussie forum voor lotgenotencontact
en informatie van ervaringsdeskundigen.

www.medischforum.nl
   Registreer   |   Informatie  |   Zoeken  |   Actieve Onderwerpen  |   Links  |   Inloggen
Index > Psyche > Overdosis medicatie
Auteur Onderwerp: Overdosis medicatie
SVBQ




BerichtGeplaatst: 12-06-2016 13:24 Reageer met quote

Hallo allemaal,

Ik ben een 17 jarig belgisch meisje met al heel wat ervaring in de psychen en lichamelijke aandoeningen. Gisteren avond was ik het allemaal kotsbeu. Dus ik ben beginnen opzoeken naar hoe je zelfmoord kan plegen zonder al te veel pijn. Dus heb ik een overdosis van Quetiapine 10x100mg genomen. Nu heb ik zoveel spijt dat ik het zelfs geprobeerd heb. Niet alleen omdat ik nu terug rationeel en realistisch denk, maar ook omdat ik doodziek ben nu. Ik ben zo dapper geweest om dit aan mijn ouders te vertellen, die uiteraard razend en in paniek waren. Maar aangezien dat ik heb kunnen slapen vannacht denken ze dat dit gewoon uit mijn lichaam moet langs de normale weg. Maar ik geloof dit niet en ik voel natuurlijk wel dat het niet goed gaat.. Mijn zicht is constant wazig, ik zie regelmatig overal zwarte vlekken en patronen, lichtflitsen maar niet weten waar dat dus vandaan komt. Ook ben ik zeer duizelig, slaperig (kapot),een droge mond, spierpijn, etc..
Maar ik ben dus beginnen opzoeken daarjuist een de symptomen die ik heb komen exact overeen met diegene diz op internet staan. Ook staat er bij dat ik zo snel mogelijk naar de dokter moet gaan. Maar mijn ouders zeggen dat ik gewoon moet rusten.. Maar ik ben vooral bang dat ik hersenschade of iets dergelijks ga oplopen als ik nog langer wacht.. Weten jullie misschien wat ik kan doen om ze te overtuigen?

alvast bedankt,

SVBQ
Ad
Koettie




BerichtGeplaatst: 12-06-2016 20:09 Reageer met quote

Serieus? Bel een ambulance.
Index > Psyche > Overdosis medicatie Bookmark and Share
Pagina 1 van 1  

Copyright © Medisch Forum.nl 2004 - 2016