Het medisch discussie forum, waar medisch professionals herkenbaar mee discussieren en antwoord geven op medische vragen. Het medisch discussie forum voor lotgenotencontact
en informatie van ervaringsdeskundigen.

www.medischforum.nl
   Registreer   |   Informatie  |   Zoeken  |   Actieve Onderwerpen  |   Links  |   Inloggen
Index > Psyche > Overdosis, leverschade?
Auteur Onderwerp: Overdosis, leverschade?
debbstarr




BerichtGeplaatst: 28-01-2016 23:57 Reageer met quote

Hoi allemaal,
Misschien hebben jullie hier een antwoord op

In december heb ik de diagnose borderline gekregen. Deze diagnose kreeg ik tijdens me opname op de PAAZ na een zelfmoordpoging met Risperidon (80 MG) toen, eerst een dag op de hartbewaking gelegen maar daarna de PAAZ, 31 december nog een overdosis genomen. Mijn lever bleek toen al iets achteruit te gaan. Nu sinds 3 weken thuis met begeleiding. Alleen de afgelopen week heb ik 3x een overdosis paracetamol genomen(1x 20 gram,2 x 25 gram)In totaal). Woensdag uiteindelijk naar de huisarts geweest om bloed te prikken vanwege buikpijn, misselijkheid en vermoeidheid. De bloedslagen waren goed en zelfs me leverwaarde was beter geworden. Heb 3x een dodelijke dosis genomen en er is niks beschadigd? Laatste poging was maandag. Hoe kan dit? Volgens internet waren dit dodelijke dosissen.groet, deb
MUSJE2




BerichtGeplaatst: 03-02-2016 0:19 Reageer met quote

Hallo Deb,

Je lever is in staat om zichzelf te herstellen, maar ik snap ook niet dat je lever nu onbeschadigd is na de hoge doses Paracetamol.
Kennelijk is het voor jou nog niet de tijd om te sterven... iets of Iemand beschermt jou, denk ik.
Waarom wil je dood? Je bent het waard om te leven!

Sterkte; groetjes, Musje.
Index > Psyche > Overdosis, leverschade? Bookmark and Share
Pagina 1 van 1  

Copyright © Medisch Forum.nl 2004 - 2016