Het medisch discussie forum, waar medisch professionals herkenbaar mee discussieren en antwoord geven op medische vragen. Het medisch discussie forum voor lotgenotencontact
en informatie van ervaringsdeskundigen.

www.medischforum.nl
   Registreer   |   Informatie  |   Zoeken  |   Actieve Onderwerpen  |   Links  |   Inloggen
Index > Medicijnen > aften
Auteur Onderwerp: aften
petra22




BerichtGeplaatst: 12-11-2013 10:02 Reageer met quote

Elke keer als ik een beetje stress heb gehad krijg ik aften in mijn mond. Ik slik multivitaminen en apart vitamine B complex. Ik eet gezond, ik eet de hele dag fruit en 's avonds groenten, ik eet bijna geen koolhydraten.
Mijn medicijnen zijn Sotalol,Omeprazol en Diazepam voor hartritmestoornissen. Wie weet waarom ik dit elke keer krijg!
Libera




BerichtGeplaatst: 12-11-2013 10:20 Reageer met quote

Hoi Petra,

Waarschijnlijk ligt het toch aan je weerstand. Vitamine C schijnt te helpen. Mijn zoon heeft er heel veel last van gehad. Sinds hij Zendium tandpasta gebruikt heeft hij geen klachten meer.
Index > Medicijnen > aften Bookmark and Share
Pagina 1 van 1  

Copyright © Medisch Forum.nl 2004 - 2016